FANDOM

W98explo
Gra - Error
Paradox.png

Poprzez ingerencję w swoją przeszłość spowodowałeś (pośrednio lub bezpośrednio) wymazanie siebie z czasoprzestrzeni. Jednakże jakim sposobem mogłeś wymazać się z czasoprzestrzeni poprzez ingerencję w czas? Przecież poprzez twoją ingerencję nie mogłeś odbyć podróży w czasie, a tym samym, nie mogłeś wymazać się z czasoprzestrzeni. Jednakże nie możesz istnieć ponieważ zostałeś wymazany. Z drugiej jednak strony kto niby miałby cię wymazać, bowiem byłeś już wymazany. To z kolei nasuwa ciekawe pytanie: nie możesz istnieć ponieważ zostałeś wymazany. Z drugiej jednak strony kto niby miałby cię wymazać, bowiem byłeś już wymazany. To z kolei nasuwa ciekawe pytanie: nie możesz istnieć ponieważ zostałeś wymazany, jednakże kto niby miałby cię wymazać, przecież byłeś już wymazany. To nasuwa ciekawe pytanie: nie możesz istnieć ponieważ zostałeś wymazany, jednakże kto niby miałby cię wymazać, skoro byłeś już wymazany? To nasuwa ciekawe pytanie: nie możesz istnieć ponieważ...

* * *

Nie przegrałeś, ani też nie wygrałeś - oczywiście.

Spowodowałeś paradoks, czyli coś czego zwykła logika ogranąć nie może...

Tutaj kończy się ta opowieść, musisz zacząć ją od początku: ale pamiętaj! Podejmuj właściwe decyzje i wystrzegaj się paradoksów!

Zacznij od początku!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki